Menu

 
 
 
 
Best view 1152 x 864 ( +F11 )
Bookmark and 
 Share web counter
Visits
counter
Visitors
--- UNDER CONSTRUCTION ---

Alex News

ALWAYS ON TOP ( Scroll down for recent postings )

===
PAM ! Pam-para,pam-pam ! PAM ! PAM !
 

Jul 24, 2009

אני שונא נאצים שמתנהגים כשוטרים

שלא תגידו שלא ידעתם



אני שונא נאצים שמתנהגים כשוטרים

אני מתעב חרדים שמתחזים ליהודים!
בכלל:- אני שונא חרדים מכל הסוגים!
מימין,משמאל,מלמעלה,מלמטה, שחורים,לבנים,רזים,שמנים,
אינטליגנטים פוסטמות וכו'
באם את/ה "חרדים" לכל דבר ועניין,
רדו ביגון שאולה "בחרדת" קודש!

אני רוצה לחיות!!

האם המרהיבה דיווח מיוחד

הדיון בבית המשפט בפרשת האם החשודה בעיצומו: השופטת קיבלה את חוות הדעת של הפסיכיאטר. בית החולים לבית המשפט: "אפשר לשחרר את הילד" • 'בחדרי חרדים' חושף את חוות הדעת המדהימה

שי איזנברג, כתב בחדרי חרדים
תאריך: 23/07/2009 15:24:00

בית משפט השלום בירושלים, שעת צהריים, באולם ישובים סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, העסקן הרב אברהם פרויליך - שבביתו מתארחת האישה - היחצ"ן דודי זילברשלג, עורכי דין משני הצדדים, ונציג של בית החולים 'הדסה עין כרם'.

ההתכנסות המיוחדת היא הסיכום לסדרת המפגשים שערך הפסיכיאטר השבוע עם האם החרדית החשודה בהרעבת בנה, הוא נדרש להכריע - האם היא בריאה בנפשה, והאם היא מהווה סכנה לסביבתה ולילדיה.

• ליצמן: "לא להעמיד את האימא לדין"

לאחר שהשמיעו הצדדים את טענותיהם, יצא עורך הדין וויס, המייצג את האישה, לתדירוך ואחר כי חוות הדעת הפסיכאטרית, הקובעת כי האשה נורמטיבית, ואינה סובלת ממחלות נפש התקבלה על ידי בית המשפט. הוא הוסיף כי בדיון נאמר כי מבחינת בית החולים אפשר לשחרר את הילד, וכעת נשאר לראות מה יחליט בית המשפט לגבי המשך תנאי המעצר.

כבר אתמול, בשעת ליל מאוחרת, הגיעה חוות הדעת של הפסיכאטר לידי אתר 'בחדרי חרדים'. להלן ציטוטים מתוך הדו"ח:

"מאז זכיתי לאמונכם ולשיתוף הפעולה מצידכם ביצירת הקשר איתה נחשפתי להפרעות החוזרות של אמצעי התקשורת אאלה כינואותה בינויי גנאי שונים ואבחנות רפואיות ללא בדיקה.

"היא אם לחמישה ילדים אחד מהם מאושפז בבתי החולים של הדסה בירושלים מזה כשנתיים ימים
המשפחה והקהילה התגיסו כדי להקל על העול שנגזר על ההורים לשאת".

"לאורך הזמן הממושך בו התענה הילד בבתי החולים הייתה האמא מקובלת ומעורבת מאד בטיפולים. לא ידוע על אבחנה רפואית שהצדיקה טיפול שיפתור את הבעיה. אך היא בילתה לידו שעות ארוכות וזכתה לאמון מלא של הצוות הרפואי והסיעודי".

"לפני כחודשיים חשה האם בשינוי היחס הצוות כלפיה. היא הסבירה זאת לעצמה בכך שפנתה לייעוץ נוסף אצל הרב פירר. הרב המליץ לעבור לאשפוז בבית חולים אחר. האם שאלה את הרופא האחראי על השינוי ביחס כלפיה הרופא אמר לה כי הכל כשהיה ואין מקום לדאגה".

"קודם לביקורה היא נעצרה בידי המשטרה ובילתה זמן אזוקה בחדר המעצר. עילת המעצר קשור בהאשמתה בגרימת נזק בריאותי לבנה. לאמצעי התקשורת שיחרר בית החולים ידיעה כי היא סובלת מתסמונת מינכאוזן, הידיעה לא גובתה על ידי פסיכאטר שבדק אותה. לעומת זאת שוחררו ידיעות על מעקבים ועל הוכחות מתועדות לנזקים שגרמה לבנה".

"אין בממצאים שבבדיקות שבדקתיה כדי להצדיק חשד אבחנתי כי תסמונת מינכאוזן היא האבחנה המתאימה. פליאני כיצד מגיע צוות רופאי ילדים לאבחנה מעין זו לאשה בוגרת ללא עירוב של מומחה שבדק אותה".

"מסקנות: הגברת י.מ אינה חולה פסיכאטרית פסיכוטית היא אשה נורמטיבית ככל האמהות בקהילתה לא מצאתי ליקוי נפשי ולא מצאתי על תמיכה במינכאוזן. להערכתי המקצועית תוכל הנבדקת להמשיך בביצוע תפקידי הורות כלפי כל ילדיה כולל **** ללא כל סכנה. כמו כן ככל אדם תוכל לבחור ולהשתמש ביומיונתי הרפואית".

הלחץ קודם הדיון על רקע חוות הדעת של הפסיכאטר שברה שיאים. הידיעה שהאשה שפויה לחלוטין יכולה לשמש כחרב פיפיות. דווקא ההחלטה לפיה האשה שפויה יכולה לגרום להחזרתה למעצר, ולהבעיר חזרה את רחובות העיר ירושלים.

קודם הדיון הסתודדו בני המשפחה בפינת בית המשפט, הלחץ היה עצום. האשה נראתה מאוששת.

השבוע האחרון בבית משפחת פרויליך עשה לה רק טוב. הפעם היא הגיעה ללא כיסוי פניה, ונראתה טוב בהרבה מהדיונים הקודמים.

בח"ח.


No comments: