Menu

 
 
 
 
Best view 1152 x 864 ( +F11 )
Bookmark and 
 Share web counter
Visits
counter
Visitors
--- UNDER CONSTRUCTION ---

Alex News

ALWAYS ON TOP ( Scroll down for recent postings )

===
PAM ! Pam-para,pam-pam ! PAM ! PAM !
 

Apr 9, 2010

Uri Blau ! Listen !

חושף המסמכים שהודלפו מצה"ל:

לא ברחתי



בוודאי שלא! יצאת למגבית עבור מרציפנים לילדים אתיופים!
מאת: אורי בלאו, הארץ
יום שישי, 9 באפריל 2010, 8:02

סיקור מיוחד העיתונאית!... שמסרה מידע סודי

עיתונאי "הארץ" אורי בלאו שפרסם תחקירים בהתבסס על מסמכים שקיבל מענת קם, מספר על חייו מאז תחילת החקירה. "חוויות שקראתי עליהן בספרי מתח הפכו למציאות חיי"



בקרוב, מציאות חייך תהפוך לסיוט דמיוני !

הטלפון שקיבלתי לפני כחודש ( ממי? יש לי זכות לדעת! לא?... ) כבר לא היה צריך להפתיע אותי. "הדירה שלכם בתל אביב נפרצה.( זה לא אני הפעם... ) יש בלאגן ולא ברור מה לקחו", דיווחו לי מהעבר השני של הקו. חצי שעה אחר כך, מזיע בתא טלפון מהביל בבנגקוק, יתושים סביבי,( למה לא קרוקודילים! ) דיברתי עם השוטר שבא לדירה. "נראה שחיפשו כאן משהו", הוא אבחן.
את הדיווח על מעצרה של ענת קם קיבלתי עוד קודם לכן, בסין, ( ממי? ) שאליה הגעתי בתחילת דצמבר, לטיול שתוכנן מראש. ( לא היה משהו יותר רחוק?..). כשיצאתי מהארץ לא היתה לי סיבה לחשוב שטיול התרמילאים שלי ושל בת זוגי יהפוך לפתע לסרט ריגול, ( למה לא? ) שטיבו וסופו אינם ברורים. ( ועכשיו ברור לך? ) בוודאי לא שיערתי שאיאלץ לשהות בלונדון ולא אוכל לחזור לתל אביב כאדם וכעיתונאי חופשי, רק משום שפרסמתי כתבות שלא היו נוחות לממסד ( ? לי, יה בן זונה! ). אבל המידע המטריד שבא מישראל והחל להצטבר בפרק הזמן שחלף בין שתי השיחות הללו אינו מותיר בעצם ברירה אחרת. ( מה שצודק, צודק! ).
חוויות שקראתי עליהן בספרי מתח הפכו בחודשים האחרונים למציאות חיי. ( חכה! הקטע עם הסיוטים עדיין לא קראת! ) כשמזהירים אותך ש"הם יודעים הרבה יותר ממה שאתה חושב", ומבהירים לך מעל לכל ספק שהטלפון שלך, הדואר האלקטרוני, המחשב שלך ובעצם כל דרכי התקשורת שלך, היו ועודם נתונים במעקב ובניטור זה תקופה ארוכה - אזי מישהו שם למעלה לא באמת מבין את מהות הדמוקרטיה, ואת חשיבות חופש העיתונות בשמירה עליה. ( טעות! אוי לה לדמוקרטיה המפקירה את הגנתה בידי "עיתונות"! דמוקרטיה היא 'אורגניזם' המגן על עצמו בכלים שהיא מוצאת לנכון, במקום, בזמן ובמינון שהיא קובעת! לא אתה! ולא העיתון שלך!!! ) כשמתברר לך שמכתבי תלונה אנונימיים עליך, ובהם מידע אישי רב, מוצאים את דרכם לרשויות חקירה שונות ומשונות, אזי ברור לך שסומנת על ידי כוחות גדולים וחזקים ממך, שלא יהססו לנקוט אמצעים, השמורים למדינות שלא נראה לי שאנו רוצים להידמות להן. ( אתה לא ממונה על החוכמה! והשכל, לא רשום על שמך בטאבו!! )
החלטתי להילחם ( במי? למה? איך? ומה עשית עד כה? )
לכן, כשהוסבר לי (מי?) שאם אשוב ארצה אני עלול להיות מושתק ( פוליו? אלצהימר?.. ) לעד, ושהאמצעי יהיה הגשת כתב אישום נגדי על עבירות מתחום הריגול, החלטתי להילחם. ( במי? בשופט? הוא יפתח לך את התחת כך שתוכל להחנות את האוטו שלך בפנים! ) וסליחה על המליצה, אבל לא מדובר פה רק במלחמה על חירותי האישית, אלא על פרצופה של המדינה. ( מה שצודק, צודק! שמת לב בוודאי, שה-"מטאטא הלאומי" עובד שעות נוספות ב- FULL 'שוונג' לאחרונה !.. ) הסיטואציה הקפקאית שנקלעתי אליה מכריחה אותי לחזור לבסיס: ( לא! קודם כל תחזיר את כל "החומר" ל'בסיס'! אחר כך נראה! ) אני עיתונאי ( אני חסיד גדול של 'זכות ההגדרה העצמית'! ברצינות! ) והמטרה שלי היא לספק לקורא את מרבית ואת מיטב המידע האפשרי, מתוך שאיפה לאובייקטיביות המרבית. אין כאן עניין של אג'נדה אישית, או של ימין ושמאל. בשנות עבודתי ב"הארץ" הופיע שמי, לבד ועם אחרים, מעל תחקירים שעסקו באנשי ציבור ומוסדות מכל גווני הקשת: החל באביגדור ליברמן, עבור באהוד אולמרט ובאהוד ברק, וכלה במרכז פרס לשלום. אף לא אחד מהתחקירים הללו יכול היה להתפרסם בלי סיוע ממקורות וללא מסמכים שיאמתו את הפרסומים. ( עד כאן, הכל טוב ויפה כל עוד החומוס אינו גנוב, אין בו שרצים ורמשים, לא השתינו לתוכו והוא כשר לפסח בהשגחת הבד"צ למהדרין ! רק אז אני מוכו להתנפל עליו 'בניגוב ימני קצר' בסיגנון הירושלמי, עם פיתה ! ... ).
וכמו בתחקירים בתחומי הון-שלטון, כך גם בתחקירים בעניינים צבאיים או ביטחוניים, ( אוי ואווי ! איזו טעות !! תחקירים בתחומי הון-שלטון הם הנחלה הבלעדית של ה-"אנקויזיציה" אליה הגשתי מועמדות... אך נדחיתי עקב "כישורי יתר" !! תחקירים בעניינים צבאיים או ביטחוניים נעשו, נעשים וימשכו להעשות בידי מי שמיומן ומוסמך לכך כדין או בידי שופט בית משפט עליון שימנה לשם כך צוות מביני דבר כלבבו !!! כך היה עד כה ! וכך זה יהיה גם בעתיד !!! לא כל כרות שופכה וזב חוטם שמקבל זיקפה למראה קופסאת "לוף" יהפוך לי ל-"פרשנולוג" ו-"מבינולג" שיחליט עבורי מה עלי לדעת בעיניני צבא ביטחון, מתי, למה, וכמה !! מאסתי בכולם !!! ) שכולם עברו את אישור הצנזורה הצבאית לפני שירדו לדפוס. בין שמדובר בכתבה העוסקת בתקופה שבה היה הרמטכ"ל גבי אשכנזי אזרח, וניהל עסקים, ובין שזו ידיעה על סדר העדיפויות שקבע צה"ל לאיתור גלעד שליט; או כתבת תחקיר על הסיכולים הממוקדים, שגילתה כיצד מפר צה"ל, לכאורה כמובן, את הנחיות בג"ץ בעניין זה והציגה לקוראים מסמכים אותנטיים החושפים את הביורוקרטיה והבנאליה של ההוצאות להורג ללא משפט.
מדוע לא מסרת, ( או שכן... ) את החומר למוחמד גולדסטון? הוא הרבה יותר יעיל ממך!..
ברור לי שהפרסומים הללו אינם נעימים תמיד לקריאה - ( לי - לא! אך אני מכיר אישית כמה שמזילים ריר ו'חוטפים' חמש אורגזמות ברצף !.. ) לא למושאי התחקיר ולפעמים גם לא לקורא רגיל. אבל זה לא משנה, כי תפקיד העיתונאי איננו לרצות את הקורא שלו, את המעסיק שלו או את המנהיגים שלו, אלא לספק לאזרח, כמיטב יכולתו, את הכלים הטובים ביותר לשפוט ולהבין את המתרחש סביבו. כל עיתונאי יודע שאי אפשר לפרסם תחקירים בלי הוכחות, אבל אף עיתונאי ישראלי לא ידע עד היום שבגלל תחקירים כאלה הוא עלול להיות מוכרז אויב המדינה ולמצוא את עצמו בכלא. (זאת היא אמת ניצחית ! משום שלא זאת הדרך !!! )


נ.ב.

ניסיתי להביע נאמנה את ריגשותי ברגע זה בעזרת הקולז' לעיל. מגבלות ה- PAINT BRUSH לא נראות לעין...

בהורדה של PHOTO SHOP דרשו ממני $125 ! לגירסה מוגבלת... שילכו להזדיין !!!

RED = ME

Bookmark and Share

No comments: